05.06.2010

Na początku był chaos....

Witam Cię drogi czytelniku!
Blog ten tworzę z myślą o Tobie... chcę się bowiem podzielić wszystkimi radościami i smutkami jakie towarzyszą mi w życiu. Przelewam je na matryce/filmy światłoczułe w moich aparatach chcąc opowiedzieć Ci historie jaka mnie spotkała.

O moich zdjęciach:
Fotografuję wszystko... budynki, pejzaże, przyrodę i ludzi. Staram się nie iść rygorystycznie wyznaczoną drogą (np. tylko portrety). Mimo iż trudno jest uniknąć fotografowania oklepanych tematów staram się podchodzić do każdego zdjęcia indywidualnie przez pryzmat tego co chcę pokazać w efekcie końcowym.

Sprzęt:
Obecnie fotografuję aparatem Nikon D5000 z obiektywami Nikkor 18-55 i Helios 44m-4. Niestety ostatnio obiektyw nikona rozkręcił się (sam z siebie - podobno to częsta przypadłość tanich AF-Sów) i jestem zmuszony korzystać na razie tylko z nieśmiertelnego Heliosa, w którym męczy (nie tylko mnie, modelki również;) ) manualne ustawianie ostrości. Planuję jednak w najbliższym czasie zaopatrzyć się w jakieś stałoogniskowe, jasne szkło Nikona.
Do zdjęć makro używam zazwyczaj pierścieni pośrednich z Heliosem 44m4 lub "małpki" Olympusa Fe-340.

O mnie:
Obecnie jestem studentem III roku geografii. Od września zaczynam jednak równocześnie uczyć się w 2-letniej szkole policealnej na fototechnika - zobaczymy co z tego wyjdzie;) Fotografią interesuję się od 2 lat... czyli momentu w którym dostałem swój pierwszy aparat - Olympusa Fe-340. Szybko doszedłem jednak do wniosku, że fotografia to dla mnie coś więcej niż tylko weekendowe zajęcie... kupiłem pierwszą lustrzankę i tak zaczęła się moja przygoda.
Dzięki wielkiemu szczęściu wkręciłem się na Zwoleńską "Galerię Jednego Dnia", potem było wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie fotograficznym "Foto lato" organizowanym przy Domu Kultury w Zwoleniu, a ostatnio moje zdjęcie...


...zajęło III miejsce w konkursie Galospa "W poszukiwaniu wiosny".

To by było chyba na tyle... zapraszam do oglądania moich zdjęć i komentowania postów;)


P.S. Zapraszam również do oglądania moich zdjęć na stronach:
http://www.maxmodels.pl/werewolf88.html
http://werewolf88.digart.pl
http://www.facebook.com/group.php?gid=109553575738886

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz