18.08.2010

Świat Makro

Nieubłaganie zbliża się koniec terminu składania prac na konkurs "Foto-lato 2010" organizowany przez Zwoleński Dom Kultury. Jako, że nie robiłem ostatnio zdjęć, które mógłbym z czystym sumieniem wysłać na ten konkurs, podpiąłem do aparatu Heliosa z podwójnym zestawem pierścieni makro i ruszyłem w teren;)
Niestety, zestaw ten wymaga bardzo dużej ilości światła, więc musiałem zadecydować, czy robić zdjęcia rano, kiedy pierwsze promienie pięknie okraszają rośliny złotym blaskiem, jednak kosztem jakości fotografii (mało światła = wysokie iso lub długie czasy naświetlania). Mogłem również wybrać drugą opcję - robić zdjęcia wysokiej jakości jednak w pełnym południowym słońcu, co jest przez profesjonalnych fotografików uważane za błąd:/


Margerytki okryte poranną rosą








Kwiat Mięty


Ludzka skóra


Inne




1 komentarz:

  1. Dwa ostatnie zdjęcia freakin' awesome! Więcej takich, dość już robaczków i kwiatuszków! (chociaż pierwsze i trzecie od góry są super). Pozdro. yr sis

    OdpowiedzUsuń