29.10.2010

Dominika















3 komentarze:

  1. Zadam jedno podstawowe pytanie... dlaczego zawsze są takie same zdjęcia tylko inne osoby??? nawet te same pozycje. Naprawdę zero inspiracji i pomysłowości! oglądając ten post, ma się wrażenie, że nie ma nic ciekawego tylko jest rutyna i monotonia. Przemku trochę więcej wyobraźni. pozostałym osobom, którym również robiłeś sesje miały te same ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do 3 dziewczyn Iwona, Ania i Dorota były jednocześnie na sesja, później była sesja z Andżeliką i Dominiką na której były obydwie dziewczyny. Mój błąd że zamieszczałem wszystkie zdjęcia... inaczej na to patrze niż czytelnik może dlatego;p Teraz jest jesień i za chwilę już będzie padał deszcz, śnieg i wtedy nie będzie można robić zdjęć jesiennych, więc wszystkie sesje w tej chwili robię jesienne, na bloga wrzucam wszystkie zdjęcia, które "wyszły"... jeśli nadal uważasz drogi Anonimie, że jestem mało pomysłowy to już Twój problem. Ja nie mam czasu dalej Ci odpisywać, bo na szczęście jest kilka osób które uważa inaczej niż Ty i chcą zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i dużo optymizmu na zdjęciach! To co lubie :)
    zapraszam do Siebie http://mikulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń