02.01.2011

Podsumowanie roku 2010

Myślę, że jest to dobry czas, aby podsumować swój "dorobek" fotograficzny z 2010 roku. Po prostu są takie zdjęcia, które dla mnie - ze względu na pomysłowość lub jakość - były wręcz przełomowe. Takie podsumowanie będzie chwilą wspomnień, a dla nowych czytelników przeglądem najlepszych zdjęć. A coby nie mówić jakiś postęp w porównaniu z rokiem 2009 można zauważyć, co jest dużą zasługą najwytrwalszej komentatorki na tym blogu, czyli mojej siostry, nauki na kierunku fototechnik oraz dostawania po czterech literach od fotografów, szczególnie tych z portalu fotografia.interklasa.pl. To ostatnie w szczególności zmotywowało mnie do działania. Na początku oczywiście się obrażałem "bo jakim prawem oni mają mi zarzucać, że robię fatalne zdjęcia! Przecież ktoś mi powiedział, że jest ok." No ale nie było ok i w pewnym momencie musiałem sobie zdać z tego sprawę. Teraz już widzę, kiedy popełniam błędy oraz czym one są spowodowane... nie zawsze oczywiście udaje mi się je wyeliminować. Największą moją bolączką jest nie zwracanie uwagi na drugi plan... i na to kiedyś przyjdzie czas, a moją nadzieją jest to, że będzie to dosyć szybko;)
Ale wróćmy do sedna.... Poniżej są zdjęcia z 2010 roku, które najbardziej lubię. Zapraszam do oglądania i komentowania;)

PORTRET
jedno z niewielu zdjęć któremu moja obróbka wyszła na dobre

lubię to zdjęcie, ale jeszcze nie wiem czemu;)

najlepsza moja sesja;)

za zmysłowość!

wiem że ten pomysł jest przereklamowany, ale i tak lubię to zdjęcie;)

KRAJOBRAZ

moje najlepsze zdjęcie z praktyk w Sudetach

za kompozycję i jak rzadko zgraną wieloplanowość

za to, że mimo długiego czasu naświetlania i braku statywu - wyszło ostro
czasami warto "oczyścić" kadr z niepotrzebnych rzeczy (i to bez Photoshopa!)
aż chciało by się zagrać w piłkę;)



MAKRO

pomimo "śmieci" w lewym dolnym rogu uwielbiam to zdjęcie

za tą prędkość!;)

za kadr, kompozycję i światło - wszystko takie jak lubię

czasami warto wstać rano

 REPORTAŻ

za wyraz twarzy!

i znowu nie wiem za co lubię to zdjęcie;p niech będzie że za niebieski kolor :D

za Panią z PKP (w tle)

MOTORYZACJA
no to chyba nie pojedziemy
za dynamikę

ARCHITEKTURA

za symetrię

za brak symetrii x)

INNE

za to, że zwykły deszcz może być ciekawy jeśli odpowiednie się na niego spojrzy

za dynamikę i chaos

3 komentarze:

  1. Jesteś kapitalny Przemku. Każda z Twoich prac ma w sobie "to coś" od czego ciężko się oderwać... Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy na sesji i będziesz wiedział dlaczego Ci się podoba to zdjęcie :P ;]
    Pozdrawiam i życzę sił w dążeniu do celów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze! Przemysław! Jestem pod wrażeniem Twoich artystycznych zdolności! Najpierw zespół muzyczny, a teraz tak fenomenalne zdjęcia. Super! Gratuluje! Życzę samych sukcesów! - Paulina Dąbrowska

    OdpowiedzUsuń
  3. imponujące! świetny dorobek! a.gogacz

    OdpowiedzUsuń