25.03.2011

Czarno-białe Kielce

 Zapraszam wszystkich do galerii fotograficznej na planty. Do 6 kwietnia są tam wystawione prace Wacława Wańtucha. Po obejrzeniu wystawy musiałem rozszerzyć moją listę mistrzów aktu do dwóch miejsc... ba! pozycja "Fetisha" jest mocno zagrożona! Wańtuch wykorzystuje magię perspektywy, która w połączeniu z niecodziennymi pozami modelek oraz wręcz niewyobrażalną jakością czarno-białych zdjęć daje koktajl Mołotowa, który na pewno zadziała u wszystkich miłośników dobrej fotografii.

 Strony moich mistrzów aktu:
Andrzej Fetish Farnkowski
Wacław Wańtuch


 Kilka dni temu zainspirowany zdjęciami Marcina Stawiarza postanowiłem o wschodzie słońca spróbować jego stylu nad Stawem Staszica... Wstałem o godzinie 5 rano, a przed szóstą byłem już na miejscu. Kilka sekund na rozstawienie statywu, ustawienie aparatu i... no właśnie i tu jest problem bo zdjęcia mnie jakoś nie zadowalają... i mógł bym oczywiście się tłumaczyć, że obiektyw słaby, że brak filtra szarego, itp. Ale prawda jest taka, że złej baletnicy...

 Zdjęcia wstawiłem - po obróbce w photoshopie wyglądają lepiej. Obiecuję sobie i Wam, że to nie była ostatnia próba! Jak będzie trzeba to nawet nad Zalew Kielecki o 4 w nocy pójdę!

1.

2.

3.

4.

2 komentarze:

  1. no jestem pod wrażeniem :)))

    Pozdrawiam, Anna :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałabym te zdjęcia zobaczyć w kolorze... Wiem, jak zwykle psuję Ci koncepcję ;-) Pozdro, sis

    OdpowiedzUsuń