19.06.2011

Analogowy Bodzentyn z bonusowym filmikiem

Od dzisiaj na blogu będzie zamieszczana co tydzień ankieta z pytaniami dotyczącymi bloga. Pomoże mi to "uderzyć w Wasze gusta" - w końcu po co pisać posty lub wklejać zdjęcia które nikogo nie zainteresują;) Ankieta jest umieszczona w lewym dolnym rogu strony nad polecanymi blogami.
Zgodnie z tym co obiecywałem zamieszczam zdjęcia robione Zenitem w Bodzentynie. Nie udało mi się powstrzymać i większość zdjęć jest zmieniona w obróbce cyfrowej na czarno-białe. Dobrze, że teraz wsadziłem do Zenita czarno-białą kliszę, przynajmniej mnie będzie kusiło żeby później zdjęcia obrabiać;)
Co do ostatniej fotografii, bardzo długo się zastanawiałem czy ją w ogóle zamieścić. Jest to zwykłe zdjęcie analogowe na które nałożyłem w obróbce cyfrowej filtr "Holga". Z jednej strony wyszło ciekawie, z drugiej -   nienaturalnie. Umieściłem je na blogu, bo taki sam efekt można uzyskać bez obróbki cyfrowej używając odpowiedniego filtra na obiektyw.
Obiecałem też, że jeśli wszyscy się zgodzą, to na bloga trafi filmik z wypadu do Bodzentyna. Wszyscy wyrazili zgodę więc zapraszam do oglądnięcia i wyrażania swoich opinii;)
P.S. Sorry za kompresje w filmiku - była wymuszona limitami na Vimeo.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.



3 komentarze:

  1. Czemu w ankiecie nie ma odpowiedzi "wszystkie mi się podobają"? Pytam poważnie. Pozdro, sis.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zawsze ciekawie, pozdrawiam Beatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez skromność:D A tak serio to tego nie przewidziałem sis:)
    Dzięki Beatka:)

    OdpowiedzUsuń