07.07.2011

Honda Prelude IV

Filmik filmikiem, ale jak sama nazwa wskazuje blog ten nie jest o filmowaniu, czas więc na zdjęcia Hondy Prelude IV.
Przyznam się szczerze, że niewiele wiedziałem o tej sesji do czasu kiedy się zaczęła - tylko tyle, że będę robić zdjęcia samochodu techniką panoramowania. Długo nie myślałem nad tym jakie kadry, jakie pomysły, a potem jaka będzie obróbka w postprodukcji... umiejętność improwizowania jest wysoko ceniona więc warto ją szkolić;) O omówionej porze spotkałem się z Pauliną i Marcinem, wsiedliśmy w samochód - bohatera sesji i pojechaliśmy do Miedzianki pod Hotel którego nazwy nie znam, ale łatwo do niego trafić, ponieważ jest naprzeciwko Toru "Kielce". Kilka ujęć do filmiku, kilka zdjęć i efekt jest taki, jak na załączonych obrazkach. Ostrzegam wyznawców fotografii tradycyjnej, iż nie żałowałem obróbki w lightroomie i photoshopie - w tej sesji ewidentnie mi taki stan rzeczy pasuje!

1.

2.

3.

4.

2 komentarze:

  1. 3 bardzo mi się podoba i film tez:)
    pozdrawiam WAKACYJNIE :D Beatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Beatka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń