05.07.2011

Moto-zajawka

Po pierwsze muszę się wytłumaczyć z tygodniowej przerwy w... blogowaniu? blogorzeniu? W pisaniu bloga xD Fotograf też człowiek - i czasami należą mu się wakacje. Ja swoje spędziłem u siostry w deszczowym Sosnowcu;) Mimo narastającego zagrożenia konieczności wybudowania Arki było fajnie, trochę pozwiedzałem, no i mogłem sobie poczytać książki z biblioteki siostry o Czechach (szczególnie o Pradze), gdzie coraz bardziej chciałbym pojechać. O Śląs... przepraszam - Zagłębiu, napiszę w osobnym poście...
Paulina, modelka którą możecie już kojarzyć z wcześniejszych postów, zapytała mnie, czy nie zrobiłbym zdjęć jej chłopakowi, któremu spodobała się technika zwana panoramowaniem. Jak się pewnie domyślacie zgodziłem się z ochotą... w końcu nie samymi zdjęciami robaczków i modelek fotograf żyje! O samej sesji napiszę więcej w kolejnym poście, teraz zaprezentuję Wam filmik, który powstał na prośbę Marcina (chłopaka Pauliny) i trochę dla mnie, bo wtedy jeszcze nie przeszło mi z filmowaniem;)


Honda Prelude IV from werewolf88 on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz