01.08.2011

Smoked Pianos

W moje ręce trafiła płyta "Smoked Pianos" w której (w książeczce) znalazły się zdjęcia moich dymów. Oczywiście nie omieszkałem się pochwalić:) Tekst jednak został zamazany, będzie można go przeczytać po kupieniu płyty. W moim egzemplarzu znalazł się nawet autograf Pana Jana Jarczyka, któremu podobno bardzo spodobała się okładka:) Projekt wykonał Łukasz Hernik (m.in. autor książki o zespole Genesis). 
W przygotowaniu jest kolejny owoc mojej współpracy z firmą GAD Records...
Płytę można kupić na allegro, niedługo trafi na półki w Empikach;)





Moje nazwisko znalazło się nawet w książeczce :)

7 komentarzy:

  1. jeszcze raz gratulacje :)
    pozdrawiam Beatka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także bardzoooo gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzoooo dziękuję:) Mam nadzieję, że na tym nie skończy się moje chwalenie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak bedziesz juz sławny i bogaty pamiętaj o znajomych ze studenckiej ławki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak będę biedny i nieznany to niech ławka też nie zapomni o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ławka nie zapomni ale juz studenci z tej ławki zapomną :D 12 prawo ironii losu:p

    OdpowiedzUsuń