20.09.2011

XVI Turniej im. Marka Wielgusa - Ceremonia otwarcia

Jak tylko zobaczyłem, iż na rynku rozkładana jest scena zacząłem poszukiwania w internecie, czym to "grozi". Na próżno jednak przeglądałem strony Polskiego Związku Piłki Nożnej, czy portal wici.info, dopiero na stronie Urzędu Miasta znalazłem krótką informację:

"Finał XVI Ogólnopolskiego Turnieju im. Marka Wielgusa w piłce nożnej odbędzie się w dniach 16-18 września w Kielcach. Poprzedzą go trzydniowe rozgrywki piłkarskie na kieleckim Rynku. 14 września o Puchar Prezesa Korony S.A. będą walczyć chłopcy w kategorii wiekowej 10 lat, 15 września o Puchar Presa ŚZPN powalczą dwunastolatkowie, natomiast 16 września o Puchar Prezydenta Miasta Kielce - drużyny złożone z kieleckich vipów, dziennikarzy i urzędników.". 
Tyle informacji powinno mi wystarczyć - więc wziąłem się za focenie...

Pierwszego dnia była krótko mówiąc kicha... Publiki jak na lekarstwo, a mobilnych boisk nie było.... Publika zaczęła dopisywać kolejnego dnia - może dlatego, że znalazły się mobilne boiska (na marginesie dobry pomysł z tymi mobilnymi boiskami). Do zdobycia były fajne nagrody: puchar, piłki Nike, proporce PZPNu, uścisk dłoni Jacka Kiełba (prawy pomocnik w Koronie Kielce), uścisk dłoni kogoś-tam z PZPNu i uścisk dłoni kogoś-tam z UEFA. Musicie mi wybaczyć za tą szczegółowość w poprzednim zdaniu, ale czy to ważne jak się nazywa Pan z PZPNu lub Pan z UEFA? 

1.

2.

3.

4.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz