21.02.2012

Kieleckie fantasmagorie #5 - Kadzielnia w HDR po raz drugi

HDRy Kadzielni zrobiłem po raz drugi. Tym razem chciałem zwrócić uwagę na bardziej techniczną stronę zdjęć. Niestety pojawiły się małe "duszki" w okolicach niektórych gałązek, ale to przez wiatr i ilość zdjęć wchodzących w skład jednego HDRa (ok. 5-7 zdjęć składowych). Starałem się lepiej skadrować zdjęcia niż poprzednio (http://pomaranski-foto.blogspot.com/2010/10/kadzielnia-inaczej.html)... Mam nadzieję, że Wam się podoba - jeśli tak, częściej będę bawił się tą techniką:)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

2 komentarze:

  1. Pierwsze dwa - cuuuuuudo :-) Bardzo lubię zdjęcia z taką kompozycją. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to mnie zaskoczyłaś:) kogo, jak kogo, ale Ciebie nie podejrzewałem o to, że spodobają Ci się HDRy;p Może to dlatego, że pierwsze dwa zdjęcia w najmniejszym stopniu są odrealnione... Ale fajnie, że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń