13.03.2012

Szary bubel

Niedawno w moje ręce wpadł filtr ekstremalnie szary "Green.L ND 400 Fader". Bardzo się cieszyłem, że mogę go przetestować, bo widziałem na zdjęciach zamieszczonych w Sieci co potrafią filtry tego typu. Po zrobieniu pierwszych zdjęć próbnych załamałem się. Równie dobrze mógłbym kupić kawałek foli i pomalować go czarnymi plakatówkami - efekt byłby podobny. Dopiero po zmniejszeniu wartości filtra i po wielu próbach udało mi się uzyskać efekt, którego nie muszę się wstydzić. Filtr (choć był tani) powinien jednak lepiej spisywać się na wszystkich wartościach! Co gorsza nie mam zielonego pojęcia co wywołuje taki fatalny efekt... Może to tylko jakaś "skaza" danego egzemplarza?  Nie wiem.

Za tą niebieską plamą znajduje się Pałac Biskupów Krakowskich

No nic... przynajmniej wiem już, że tanie filtry ekstremalnie szare nie są dobrą inwestycją.

1.
Dal Hotel

2.
Kadzielnia

3.
Kadzielnia

4.
Kadzielnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz