06.04.2014

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany :)

Jak pewnie zdążyliście już zauważyć w ostatnich dniach zmieniła się szata graficzna mojego foto bloga :) Powodów jest kilka. Najważniejszym z nich jest fakt, iż od 7 marca zaliczam się do grupy osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Oczywiście w moim przypadku jest to działalność głównie fotograficzna (ale nie tylko :) ).
Najważniejszą zmianą jest nazwa... Od tej pory nazwa "Przemysław Pomarański Fotografia" będzie używana przeze mnie bardzo rzadko. Jej miejsce zajmie 4U STUDIO bo tak właśnie brzmi skrócona nazwa mojej firmy (pełna nazwa to Przemysław Pomarański 4U STUDIO).


Założenie firmy pociąga za sobą pewne konsekwencje (i nie chodzi mi o opłaty typu ZUS, choć oczywiście z tym też trzeba się liczyć). Wreszcie po półrocznej przerwie wracam do studia z narzędziami i biorę się z powrotem za remont! 

Zmianie uległ także adres strony internetowej (dawniej pomaranski-fotografia.pl ) na 4ustudio.com.pl i mail (z p.pomaranski@gmail.com ) na biuro@4ustudio.com.pl

W przyszłości postaram się napisać jakieś wskazówki pomocne przy zakładaniu firmy fotograficznej - może nie jestem specjalistą, ale dzięki temu będziecie mądrzejsi o moje błędy i spostrzeżenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz